domingo, 5 de octubre de 2014

Royalty Drakul Vă rugăm să contact pentru inițiere. J și B



Gabriel Alberto Restrepo Sotelo
Pereira, 07 octombrie 2014 și .-. V.-. 
Pentru unii descendent al Royalty Drakul sau Marelui Principat al România Vampire familie. 
Doresc de mult timp pentru a contacta un Lady Bella, pentru a mă îndruma în căile lumii interlope și a vieții veșnice. Acesta a fost întotdeauna dorința mea și mi-am dorit mereu, în mod voluntar și cu mintea mea conștientă și toate simțurile mele equilibrados.Si orice urmasi, citește acest mesaj, vă rugăm Contactați-mă și, dacă este posibil, în persoană, pentru a avea senzatia placuta Superior se simt pe această planetă. Cred că am toate atributele necesare pentru a fi efectuate la începutul The Untouchables și viața veșnică, avem nevoie urgent pentru a recâștiga controlul asupra planetei, de al îndruma către Echilibrul Suprem și Adevăruri Real. 
Sper ca întotdeauna, liniștit, umil, dar cu mintea și inima gata să Battling. 


Am avut harul de switch, vedea și simți mare maestru, și pentru acest motiv, ani nu m-au smuls încă din acest trup muritor, prin urmare, și în conformitate cu legea, am urmat o păstrează, mă simt confortabil cu el, Sper să fie de e Contactat de bază în mai puțin de trei FULL MOON, pentru că timpul meu este de acum 128 ani și cred că trupul meu a deteriodado un pic, cu Sacred Inițierea aspir să se întoarcă la 37 ani de Reset mare lucrare mare profesor obligată, dacă citiți acest scris, și vor ști ce este. 
Pe echilibrul planetei, și respectul pentru natura sacra. J și B ca toate ființele să fie fericiți și în pace ....... întotdeauna pace și bună Konkingston Pixie ... Nema ... 
Garibaldi 
Moyano 
Red Lantern 
Gabriel Alberto Restrepo Sotelo

No hay comentarios:

Publicar un comentario